Zwykłe przelewy bankowe w wygodnej i popularnej formie pay-by-link, transakcje kartami kredytowymi i ultraszybki BLIK – to nie wszystko. KOLEO dodało jeszcze jedną metodę płatności za bilety kolejowe. Już działa konto KOLEO – nowa, wygodna forma płatności, o którą pytało wielu klientów.
Płatność za bilet kolejowy na poczcie? Tak, da się!
Każdy użytkownik KOLEO otrzymał swój indywidualny numer rachunku bankowego, co pozwala zidentyfikować jego środki w systemie. Konto KOLEO działa jak elektroniczna portmonetka – pieniądze z konta mogą być wykorzystane na zakup biletów w dowolnym terminie. Jest to także odpowiedź na pytania zadawane przez młodszych pasażerów, które nieco zaskoczyły zespół KOLEO – jak mam kupić u was bilet kolejowy jeśli nie mam konta w banku? Zespół jednak znalazł proste rozwiązanie tego problemu.
Dlatego konto KOLEO można zasilić dwoma sposobami. Pierwszy to klasyczny przelew za pośrednictwem banku. Drugi to … możliwość zapłacenia na poczcie. System KOLEO generuje druk z wybraną kwotą, z którym można iść na najbliższą pocztę i przelać gotówkę.
Jak wpłacić pieniądze na konto KOLEO?
Wystarczy wejść do profilu pasażera czyli kliknąć swoje imię w prawym górnym rogu. Wtedy ukazuje się 6 zakładek, a wśród nich zakładka FINANSE. W zakładce widać indywidualny numer konta pasażera i zielony napis doładuj konto. Teraz już wystarczy kliknąć napis, a dalej system podpowiada kolejne kroki żeby zasilić swoje konto. Bardzo proste i przejrzyste!
Mam pieniądze na koncie KOLEO i co dalej?
Gdy pasażer ma już środki na koncie KOLEO to może je wykorzystać do zakupu biletów kolejowych. Trzeba tylko pamiętać, by przelać odpowiednią kwotę – płatność za bilet będzie możliwa wtedy, gdy środki zgromadzone na koncie wystarczą do zakupu.