Aplikacja KOLEO na iOS

Mamy ogromną przyjemność ogłosić, że aplikacja KOLEO na system iOS jest już dostępna w App Store! Zapraszamy wszystkich użytkowników iPhone’ów do pobrania aplikacji i kupowania swoich biletów kolejowych bezpośrednio z telefonu 🙂

Wiele osób pyta jak kupić bilet kolejowy przez telefon? Czy konieczne jest wtedy drukowanie kupionego biletu?
Dzięki aplikacji KOLEO na iPhone kupisz swój bilet szybko, wygodnie i bezpiecznie – bez żadnych dodatkowych prowizji czy opłat transakcyjnych oraz bez konieczności drukowania biletu!

Bilet kupiony w aplikacji KOLEO będzie widoczny na Twoim koncie również po zalogowaniu na stronie koleo.pl. Bilet pokażesz konduktorowi bezpośrednio na swoim telefonie nawet jak nie będziesz mieć zasięgu i/lub dostępu do sieci – bilety są przechowywane w aplikacji KOLEO w trybie offline.

Projektując KOLEO dla platformy iOS zależało nam, aby zbudować produkt posiadający wszystkie cechy natywnej aplikacji – ergonomię, czytelność i intuicyjność przy zachowaniu funkcjonalności samej aplikacji. Dzięki wykorzystaniu wielu natywnych funkcji jest bardzo szybka zarówno na najnowszym iPhonie X, jak i na starszym iPhonie 4s.

Dołożyliśmy wielu starań, aby aplikacja KOLEO na system iOS była najlepszym produktem w swojej kategorii, dostępnym również dla naszych obcojęzycznych użytkowników.

Nasza aplikacja wymaga systemu iOS 9 lub nowszego i jest kompatybilna z urządzeniami od iPhone 4s do najnowszego iPhone X. Jeżeli napotkasz jakiś problem lub masz jakieś pytanie, napisz do nas na ios@koleo.pl.

Zawsze odpowiadamy i bardzo poważnie traktujemy każde zgłoszenie – chcemy, żeby KOLEO było najlepszą aplikacją dla podróżujących koleją.

KOLEO iOS

Ostatnia aktualizacja artykułu nastąpiła