Witamy PKP Intercity na pokładzie KOLEO

PKP Intercity konsekwentnie rozwija sieć sprzedaży biletów. Podczas wspólnej konferencji na warszawskim Dworcu Wschodnim przedstawiciele PKP Intercity oraz KOLEO oficjalnie ogłosili start sprzedaży biletów narodowego przewoźnika dalekobieżnego na stronie koleo.pl i w aplikacjach KOLEO na Android i iOS.

PKP Intercity w KOLEO to ważny krok dla polskich pasażerów

Zdjęcie: Marta Kuśmierz

Strona internetowa i aplikacja KOLEO to następne kanały sprzedaży z biletami PKP Intercity w ofercie. Ale to też kolejna „cegiełka” w naszych działaniach, mających na celu ułatwienie zakupu biletów. Z naszych danych wynika, że Polacy coraz chętniej kupują bilety przez Internet – to szybkie i wygodne. Dlatego staramy się, aby każdy podróżny mógł zakupić bilet PKP Intercity w swojej ulubionej aplikacji

Tomasz Gontarz, Członek zarządu PKP Intercity

Dołączenie PKP Intercity do KOLEO to bardzo ważny krok dla polskiej kolei, na który zarówno my, jak i pasażerowie czekaliśmy od dawna. PKP Intercity to największy polski operator kolejowy, a KOLEO to największy niezależny sprzedawca biletów kolejowych w Polsce. Wiem, że połączenie KOLEO z PKP Intercity ułatwi i przyspieszy tysiącom pasażerów z całej Polski zakup biletów. Wierzę też, że przyczyni się to do tego, że kolej jako środek transportu jeszcze bardziej zyska na popularności 

Kuba Czajkowski, Prezes zarządu Astarium – właściciela platformy KOLEO

Ponad 150 tysięcy sprzedanych biletów w mniej niż miesiąc

Od 26 października do dziś – w mniej niż miesiąc – podróżni kupili w KOLEO ponad 150 tys. biletów na połączenia PKP Intercity.

Zdjęcie: Maciej Kacprzak

Ceny biletów PKP Intercity w KOLEO są dokładnie takie same jak u przewoźnika, zgodnie z gwarancją najlepszej ceny KOLEO – bez prowizji czy dodatkowych opłat transakcyjnych.

Relacje w mediach