Przekazujemy dziś na ręce użytkowników długo wyczekiwaną aktualizację aplikacji KOLEO na Androida. W wersji 3.0 pojawiło się sporo istotnych zmian, które są odpowiedzią na sugestie i prośby pasażerów, którzy na co dzień poruszają się koleją.
Pobieranie bezpłatnej miejscówki na pociąg powrotny ŁKA Sprinter, resetowanie hasła, łatwiejszy kontakt z Customer Care – to tylko niewielka część w długiej listy wprowadzonych innowacji.
Nowa wersja aplikacji jest już oczywiście dostępna do pobrania w Google Play.
KOLEO 3.0 – nowości
Nowy sposób wybierania daty
Jedną z najważniejszych zmian, wprowadzonych w wersji 3.0 jest zupełnie nowy sposób wybierania daty na ekranie wyszukiwania połączenia.
Zamiast mało wygodnego pickera, obecnego w poprzedniej wersji, wersja 3.0 oferuje wybór daty z kalendarza, z widokiem dnia tygodnia. Godzinę wybiera się z dwugodzinnych przedziałów ponad kalendarzem.
Dodatkowo, istnieje możliwość ręcznego wprowadzenia godziny w wyszukiwarce. Aby to zrobić, należy kliknąć ikonę edycji przy napisie Wybierz godzinę. Następnie pojawi się możliwość wybrania dokładnej godziny z zegara lub wprowadzenia jej za pomocą klawiatury.
Miejscówki na podróż powrotną w pociągach ŁKA Sprinter
W aplikacji KOLEO dostępna jest innowacyjna funkcja graficznej rezerwacji miejsca w pociągach ŁKA Sprinter – tak, jak w kinie. Łódzka Kolej Aglomeracyjna umożliwia także zakup biletu w ofercie TAM/POWRÓT, co pozwala zaoszczędzić na podróży.
Teraz, dzięki aplikacji KOLEO, istnieje możliwość zakupu biletu w ofercie T/P i pobrania miejscówki na podróż powrotną – bez dodatkowych opłat! Taką funkcjonalność z pewnością docenią osoby podróżujące w weekendy na trasie Warszawa – Łódź.
Jeszcze łatwiejsze zakładanie konta KOLEO
Całkowicie od nowa zaprojektowaliśmy kreator konta KOLEO. Teraz założenia konta jest o wiele szybsze i bardziej intuicyjne.
Cały proces to zaledwie 6 kroków, w których użytkownik zostaje zapytany o przysługujące mu ulgi, podaje datę urodzenia (pomocną przy wybieraniu ofert specjalnych i zniżek) i pozostałe dane. Dzięki temu założenia konta i rozpoczęcie korzystania z KOLEO to kwestia około jednej minuty!
Zmieniony wygląd ekranu Moje dane
Metamorfozę przeszedł także ekran Moje dane, dostępny w panelu wysuwanym z lewej strony ekranu głównego aplikacji. Od teraz zmiana danych użytkownika będzie znacznie łatwiejsza.
Z poziomu menu Moje dane użytkownik ma możliwość podejrzenia oraz zmodyfikowania imienia, nazwiska, daty urodzenia (pomocnej przy ustalaniu przysługujących zniżek) oraz rodzaju oraz numeru dokumentu potwierdzającego tożsamość. Pojawiła się także opcja edycji danych do faktury oraz kontaktu z pomocą bezpośrednio z poziomu aplikacji.
Bardzo istotnym usprawnieniem jest dodanie opcji wyszukiwania w oknie wyboru ulg ustawowych. Teraz użytkownik ma możliwość wyszukania przysługującej mu zniżki, wpisując jej nazwę lub wartość (na przykład Student lub 51%).
Po wpisaniu zniżki w pole wyszukiwania, poniżej wyświetlą się ulgi odpowiadające podanym kryteriom.
Resetowanie hasła
Bezpieczne hasło to takie, które nie było użyte nigdzie indziej. Warto o tym pamiętać, zakładając nowe konto.
Zdarza się jednak, że przez długą listę użytych haseł, zdarza nam się zapomnieć, którego z nich użyliśmy tym razem. Z pomocą przychodzi opcja resetowania hasła, która dostępna jest teraz z poziomu aplikacji KOLEO.
Na ekranie logowania, poniżej przycisku Zaloguj się umieściliśmy przycisk Zapomniałeś hasła? Po wpisaniu adresu email, podanego przy rejestracji, wysłany zostanie mail z linkiem do resetowania hasła. Następnie wystarczy tylko podać nowe hasło i je potwierdzić. Gotowe!
Udostępnianie połączenia lub planu podróży
Planując wspólny wyjazd, warto skorzystać z nowej opcji udostępniania szczegółów znalezionego połączenia lub kompletnego planu podróży. Taką opcję można znaleźć w informacjach o wyszukanym pociągu lub szczegółach zakupionego biletu. Dane o połączeniu mogą zostać szybko udostępnione za pomocą na przykład SMSa, WhatsAppa lub Messengera.
Ułatwiony kontakt z Customer Care
W przypadku wątpliwości, pytań lub sugestii, kontakt z działem pomocy KOLEO jest jeszcze łatwiejszy. W szczegółach każdego zakupionego biletu (aktualnego, okresowego lub archiwalnego) widnieje opcja Skontaktuj się z działem pomocy.
Formularz kontaktowy jest także dostępny z poziomu menu Moje dane. Dzięki formularzowi nie trzeba pisać maila z pytaniem – wystarczy uzupełnić formularz.
Z tego samego menu można przejść do strony pomoc.koleo.pl, bez konieczności otwierania przeglądarki.
Pobierz KOLEO już dziś!
Już ponad 10 tysięcy użytkowników systemu Android oceniło aplikację KOLEO, przyznając jej notę 4,7/5! Jest to najwyższa ocena aplikacji w kategorii Podróże w Polsce.
Przypominamy, że dzięki aplikacji mobilnej KOLEO możesz szybko, bezpiecznie i wygodnie sprawdzić rozkłady i kupić bilety (także bilety okresowe) największych przewoźników w Polsce, w tym między innymi POLREGIO. Nie czekaj i pobierz aplikację na swój telefon już teraz!
Pozostajemy do Waszej dyspozycji w kwestii ewentualnych pytań dotyczących funkcjonowania platformy KOLEO oraz czekamy na Wasze sugestie (android@koleo.pl lub pomoc@koleo.pl w przypadku innych kwestii)
KOLEO – 100% miłości do kolei 💙